Home | Overzicht | Functionaliteit | Email Management | Diensten | Demo

info@emailworks.nl   

mail beantwoorden
mail ontvangen
ontvangst bevestigen
mail beantwoorden
mail doorsturen
opslaan in database
adressen beheer
nieuwsbrieven
geavanceerd



 
Dat is makkelijk!
Steeds weer dezelfde handeling uitvoeren behoort nu tot het verleden. Eenmaal geconfigureerd hoeft u aan bepaalde standaard mailtjes niets meer te doen!

Mail beantwoorden

Een deel van uw mail bestaat uit vragen of verzoeken die vaker voorkomen. Automatische afhandeling van deze mail zal u een hoop werk schelen en klant wordt meteen op zijn wenken bediend.

Onze oplossing kan:

  • op basis van trefwoorden een antwoord  terugsturen, al dan niet met een attachment (uit onderstaande voorbeeld blijkt dat op basis van de daar in het zwart weergegeven woorden een bepaald antwoord met een bijlage kan worden samengesteld).

  • gegevens automatisch uit een kennisdatabase (knowledgebase met Questions en Answers) halen

  • vragen worden dus automatisch beantwoord, ook als mensen op vakantie zijn

  • de beantwoordde mensen automatisch een opvolg-mailing sturen, zodat u uw producten weer onder de aandacht van de prospect kan brengen

  • de klant die positief reageert automatisch toevoegen aan de prospectdatabase en automatisch verwijderen uit de mailinglist

  • de ontvanger van deze mail kan natuurlijk ook te allen tijde aangeven dat hij/zij de deze opvolg mailing niet meer wenst te ontvangen

  • de “afmelder” word dan automatisch gekenmerkt in de mailinglist dat hij/zij geen mail meer wenst te ontvangen

Een voorbeeld van een automatisch gegenereerd antwoord: